1. Vizsgálóbizottság felállításának kezdeményezése MSZP-Jobbik összefogással, amely a Simicska mögött álló gazdasági cégbirodalom tevékenységét vizsgálta volna.
2. Novák Előd Simicska lapját támadta
Novák Előd a Jobbik által egyébként támogatott reklámadó kapcsán beinduló médialobbiról fogalmazott így:
“Simicska Lajosék érdekeltségi körébe tartozó Magyar Nemzetben egy bértollnok támadást indított.”
Ez azért is különösen érdekes, mert azóta úgy tűnik, hogy a Jobbik uralja a Magyar Nemzetet, a lapban az utóbbi időben egyre nagyobb teret kap a párt.
3. Korábban fontos volt a Jobbiknak, hogy elkerüljék „Simicska Lajos cégbirodalmát”
Dúró Dóra 2013-ban sajtótájékoztatón jelentette be, hogy a Jobbik országszerte ezer óriásplakátot helyezett el, az plakáthelyek kiválasztásánál akkor még fontos szempont volt, hogy olyan hirdetési helyeket válasszanak, amelyek nem Simicska érdekeltségébe tartoznak. Dúró akkor így fogalmazott:
“Fontos volt a Jobbiknak, hogy elkerüljék a multinacionális cégeket és Simicska Lajos cégbirodalmát, ezért kisebb magyar vállalatokkal szerződtek a plakátok kihelyezésére.”
A nagy barátság óta ez a szempont már nem érdekes a Jobbikban, hiszen például a tavalyi tapolcai időközi választáson már Simicska plakáthelyeken is feltűntek a jobbikos kampányhirdetések. A jobbikos jelöltnek annyi plakátja volt, mint a fideszes és az MSZP-s ellenfelének együttvéve. Ez csak úgy volt lehetséges, hogy Simicska a Jobbik rendelkezésére bocsátotta plakáthelyeit.
Az jól látszik, hogy a barátságuk kiteljesedése előtt a Jobbik ott lőtte Simicskát, ahol csak érte. Mostanra azonban elvtelenül védik, sőt már szimpatikusnak is találják. Azon sem lepődnénk meg, ha a Jobbik a jövőben hatalmával visszaélve a Parlamentben is Simicska Lajos érdekeit kezdené védeni. A pénzért bármit.
Forrás: http://spiler.blog.hu/